Carnaval en Trappen - Reisverslag uit Cuernavaca, Mexico van Christel Linden - WaarBenJij.nu Carnaval en Trappen - Reisverslag uit Cuernavaca, Mexico van Christel Linden - WaarBenJij.nu

Carnaval en Trappen

Blijf op de hoogte en volg Christel

27 Februari 2017 | Mexico, Cuernavaca

Ik kan bevestigen dat het hier nog steeds zonnig is!

Aflopen donderdag ben ik met mijn host uit geweest en ik heb Pulque een typisch Mexicaans drankje gedronken. Daarnaast heb ik sprinkhanen gegeten, het kostte me wat moeite maar het smaakt eigenlijk best heel prima, al blijft het idee heel raar.

Van het weekend ben ik naar Tepoztlan geweest, een kleine hike naar de tempel, althans dat dachten we. Tepoztlan ligt heel hoog in de bergen en de hike er naar toe was 2200 treden, tenminste dat wordt gezegd en ik geloof het direct!

Ik mis caranval in Oeteldonk maar heb gelukkig een beetje carnaval kunnen vieren in Tepoztlan, helaas geen parade maar wel veel drank en een vrolijke stemming!

De dag erna ben ik naar Jardin Borda geweest en ik heb weer een gitaar en een oplader voor mijn camera :D


  • 27 Februari 2017 - 08:39

    Mama:

    <3 <3 <3

  • 27 Februari 2017 - 16:21

    J.v.d.linden:

    Hallo Christel

    wat een mooie foto's heb je gemaakt
    Je ziet er goed uit
    Heb je het nog steeds goed naar je zin
    Hier regent het, dus zit je daar beter
    Verder is alles goed hier
    groetjes van ons
    en een dikke kus
    opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Cuernavaca

Studie Mexico

Studeren in Cuernavaca

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2017

Vlinders en Zilver

27 Februari 2017

Carnaval en Trappen

18 Februari 2017

Kleine update

03 Februari 2017

Een verhaal zonder plaatjes
Christel

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 26875

Voorgaande reizen:

31 Januari 2017 - 18 Juni 2017

Studie Mexico

03 Februari 2011 - 11 Juni 2011

Mijn eerste reis

26 Juli 2011 - 30 November -0001

Malta

Landen bezocht: