Kleine update - Reisverslag uit Cuernavaca, Mexico van Christel Linden - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Cuernavaca, Mexico van Christel Linden - WaarBenJij.nu

Kleine update

Blijf op de hoogte en volg Christel

18 Februari 2017 | Mexico, Cuernavaca

Bij deze de foto's van mijn afscheidsfeest, het begin van mijn reis, mijn kamer en mijn eerste uitstapje! Ze zijn niet zo een goede kwaliteit want van alles wat ik kon vergeten ben ik de oplader van mijn camera vergeten!
Ik begin hier eindelijk een beetje te settelen en gewend te raken aan het eten, ik heb heel veel geproefd, lekker en minder lekker! Ze eten hier echt alles met Tortilla's en drinken kunnen ze als de beste! Ik heb al heel wat flessen rum, mescal, whisky en tequila gezien! De foto is enchilada gemaakt door mijn huisgenoot!

School gaat goed al is het wel zwaar, 16 uur studeren voor een credit is hier ook echt 16 uur studeren. Mijn school bestaat uit allemaal kleine gebouwtjes in dezelfde straat, overal zijn bloemen en ieder gebouw heeft een zwembad, de perfecte leeromgeving dus!
Het aller coolste is mijn fotografie les, ik heb een camera obscura gemaakt en daarmee ook foto's moeten maken en zelf ontwikkelen in een donkere kamer. Ik heb inmiddels al drie tentamens gehad en de eerste twee tienen die zijn binnen :D

Daarnaast ben ik vorig weekend naar het het Paleis van Cortes geweest, dit is een paleis in Cuernavaca met een museum erin over de geschiedenis van Mexico!

Ook heb ik in het Spaans een bureau gekocht en gezorgd ze het morgen komen bezorgen, tenminste ik hoop maar dat ze me goed begrepen hebben want mijn kamer is nu erg leeg! Morgen ga ik ook foto's van iedereen ophangen om me helemaal thuis te voelen, al zorgt mijn roze badkamer daar ook zeker voor!

Mijn huisgenoten zijn schatjes, ze maken vaak eten voor me, ruimen op en hebben me leren schaken! Daarnaast kijken we veel films en drinken we vaak drankjes! Morgen ga ik gezellig met vrienden op stap en zondag hoop ik een avontuur buiten Cuernavaca te beleven, dus ik zal snel weer updaten!

Ps. de zon schijnt hier echt iedere dag, sorry ;)

  • 18 Februari 2017 - 01:55

    Mama:

    Levensgenieter. Ik hou van je <3

  • 18 Februari 2017 - 17:32

    J.vd.linden:

    hoy Christel

    nu hier schijnt de zon niet iedere dag, dus heb je geluk
    hier is alles rustig
    ik ben blij dat je het naar je zijn hebt
    geniet er maar van
    groetjes opa en oma xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 19 Februari 2017 - 12:06

    KoKo:

    Hej Skoonheid,
    Je ziet er goed en gelukkig uit dus het is te zien dat het je bevalt.
    Gefeliciteerd met je goede cijfers en compliment voor alle energie die je erin steekt.
    1 raad, geniet van de warmte en de zon want dat is hier ver te zoeken.
    Veel liefs, ook van Thomas.
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Cuernavaca

Studie Mexico

Studeren in Cuernavaca

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2017

Vlinders en Zilver

27 Februari 2017

Carnaval en Trappen

18 Februari 2017

Kleine update

03 Februari 2017

Een verhaal zonder plaatjes
Christel

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 26880

Voorgaande reizen:

31 Januari 2017 - 18 Juni 2017

Studie Mexico

03 Februari 2011 - 11 Juni 2011

Mijn eerste reis

26 Juli 2011 - 30 November -0001

Malta

Landen bezocht: