Klaarmaken voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Christel Linden - WaarBenJij.nu Klaarmaken voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Christel Linden - WaarBenJij.nu

Klaarmaken voor vertrek

Door: christel van der linden

Blijf op de hoogte en volg Christel

10 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Nog maar net terug in Nederland maar toch alweer klaar voor mijn volgende vertrek. Zoals het er nu uitziet vertrek ik zaterdag 16 juli om te gaan werken in Malta :) Natuurlijk ben ik gewoon weer te volgen via deze website. Alhoewel ik nu als het goed is gewoon internet heb en op een plaats blijf. Ik kan nu dus wat makkelijker contact houden met Nederland :D Ik heb er veel zin in en weet nog niet precies wanneer ik terug ben. Vrijdag mogen degenen die het leuk vinden nog wat komen drinken bij mij maar daarover zal ik ook nog wel mailen als ik mijn ticket binnen heb!! Ik hoop dat jullie mij weer een beetje gaan volgen want ik ga iedereen weer erg missen!!

Liefs Christel

Even een rectificatie van mijn vorige bericht. Ik heb eindelijk mijn ticket en contracten en vertek dinsdag 26 juli vanaf eindhoven naar Malta.

• 26 Juli 2011 - 05:31

Gerry:

Hoi hoi,

Nogmaals een hele goede reis en heel veel plezier in Malta. Hou je weblog een beetje bij hé, want wij willen wel een beetje bijhouden hoe het met je gaat !
    Christa en Gerry