Klaarmaken voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Christel Linden - WaarBenJij.nu Klaarmaken voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Christel Linden - WaarBenJij.nu

Klaarmaken voor vertrek

Door: christel van der linden

Blijf op de hoogte en volg Christel

10 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Nog maar net terug in Nederland maar toch alweer klaar voor mijn volgende vertrek. Zoals het er nu uitziet vertrek ik zaterdag 16 juli om te gaan werken in Malta :) Natuurlijk ben ik gewoon weer te volgen via deze website. Alhoewel ik nu als het goed is gewoon internet heb en op een plaats blijf. Ik kan nu dus wat makkelijker contact houden met Nederland :D Ik heb er veel zin in en weet nog niet precies wanneer ik terug ben. Vrijdag mogen degenen die het leuk vinden nog wat komen drinken bij mij maar daarover zal ik ook nog wel mailen als ik mijn ticket binnen heb!! Ik hoop dat jullie mij weer een beetje gaan volgen want ik ga iedereen weer erg missen!!


Liefs Christel

Even een rectificatie van mijn vorige bericht. Ik heb eindelijk mijn ticket en contracten en vertek dinsdag 26 juli vanaf eindhoven naar Malta.


  • 26 Juli 2011 - 05:31

    Gerry:

    Hoi hoi,

    Nogmaals een hele goede reis en heel veel plezier in Malta. Hou je weblog een beetje bij hé, want wij willen wel een beetje bijhouden hoe het met je gaat !
    Christa en Gerry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Malta

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2011

Snel einde van het avontuur

31 Juli 2011

Brandende zon en blauwe zee

26 Juli 2011

Eindelijk weer palmbomen

10 Juli 2011

Klaarmaken voor vertrek
Christel

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 26929

Voorgaande reizen:

31 Januari 2017 - 18 Juni 2017

Studie Mexico

03 Februari 2011 - 11 Juni 2011

Mijn eerste reis

26 Juli 2011 - 30 November -0001

Malta

Landen bezocht: