Eindelijk weer palmbomen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Christel Linden - WaarBenJij.nu Eindelijk weer palmbomen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Christel Linden - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer palmbomen

Door: christel van der linden

Blijf op de hoogte en volg Christel

26 Juli 2011 | Malta, Sliema

Als allereerst ik ben veilig aangekomen!!! Malta is echter superklein ik kon het helemaal zien vanuit de lucht. Maar het is hier echt zo een lekker weer dertig graden met een zonnetje :P Daarnaast is de zee weer echt blauw en niet grauw zoals in Nederland!! En ik heb weer palmbomen gezien :D:D

Mijn appartement is echt megagroot en ik deel het maar met 1 jongen dus ik heb ook nog is een eigen badkamer. Het was wel een beetje vies maar inmiddels hebben we alles schoongemaakt. Morgen heb ik training en dan mag ik me gaan bewijzen.Ik heb er veel zin in en hoop dat het leuk word!!!

Ik mis jullie ook allemaal wel hoor!!!

xxxx Christel

  • 26 Juli 2011 - 18:23

    Mama:

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Heel veel succes morgen. Je kunt het :)

  • 26 Juli 2011 - 18:34

    Opa En Oma:

    fijn dat alles goed gegaan is.
    hier is het miezerig met 18 graden.
    dat is wel wat anders bij jouw.
    succes op je eerste dag.'
    kus oma en opa

  • 26 Juli 2011 - 18:35

    Tim:

    Hey skatje,

    Fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen. Geniet van het weer want hier is het krent. Veel succes morgen en een dikke kus

  • 26 Juli 2011 - 18:49

    Gerry:

    Hoi globetrotter !!

    Fijn om te horen dat je een goede reis hebt gehad en goed bent aangekomen. Mega-groot appartement met eigen badkamer. Klinkt helemaal super natuurlijk. Alleen jammer dat je meteen aan het poetsen moest. Maar ja, ik had niet anders verwacht van ons "proper Jetje"! Hahaha. Nou, succes met de training morgen. Maar vooral veel plezier. Groeten van ons !!

  • 27 Juli 2011 - 22:16

    Annie:

    hey chris,

    Mooi dat je goed bent aangekomen, het ziet er allemaal mooi uit. Veel succes en plezier.

    X

  • 27 Juli 2011 - 22:19

    Annie:

    hey chris,

    Mooi dat je goed bent aangekomen, het ziet er allemaal mooi uit. Veel succes en plezier.

    X

  • 28 Juli 2011 - 13:25

    Steffie:

    Hey meid!

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad.
    Hmm.... Palmbomen en een blauwe zee klinkt goed! Mss ontsnap ik wel naar malta!
    Succes met je training en eerste werkdagjes!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Malta

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2011

Snel einde van het avontuur

31 Juli 2011

Brandende zon en blauwe zee

26 Juli 2011

Eindelijk weer palmbomen

10 Juli 2011

Klaarmaken voor vertrek
Christel

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 26940

Voorgaande reizen:

31 Januari 2017 - 18 Juni 2017

Studie Mexico

03 Februari 2011 - 11 Juni 2011

Mijn eerste reis

26 Juli 2011 - 30 November -0001

Malta

Landen bezocht: