Brandende zon en blauwe zee - Reisverslag uit Sliema, Malta van Christel Linden - WaarBenJij.nu Brandende zon en blauwe zee - Reisverslag uit Sliema, Malta van Christel Linden - WaarBenJij.nu

Brandende zon en blauwe zee

Door: christel van der linden

Blijf op de hoogte en volg Christel

31 Juli 2011 | Malta, Sliema

Lieve mensen,

Hoe is het met jullie? Met mij goed ik ben alleen een beetje moe en mega verbrand. Gisteren heb ik lekker lui gedaan! En gisterenavond was dat ook de bedoeling maar mijn huisgenoot en ik besloten toch nog "even" te gaan stappen. Stappen kun je hier twee dorpen verderop. Nu moeten jullie weten dat Malta zo klein is dat de dorpen in elkaar overlopen. Dus na tien minuten in de bus kwamen we in het beroemd beruchte Paceville waar we al snel een kroeg vonden om in te drinken. Daarna even naar een discotheek en toen zijn we maar snel naar huis gelopen. Wat dan wel weer een half uur duurde.

Zondag kwam ik dus wat lastiger mijn bed uit om 8 uur 's ochtend maar nog wat wankel op mijn benen besloot ik gewoon naar de tour te gaan. Ik wil per slot van rekening ook wat van Malta zien. De tour bleek erg leuk we zaten in een sightseeing bus dus we zaten lekker bovenop het dak. Als allereerst kregen we een rondleiding in Valletta de hoofdstad van Malta. Daarna bezochten we nog een klein dorpje. Ook bezochten we een tempel en aten we in een vissersdorpje. Typisch genoeg grijpen ze ook in dit siesta land elke gelegenheid aan voor een feestje dat gepaard gaat met heel veel drank en muziek. Hier is dit iedere zondag in een paar dorpen (elke keer verschillend) van de maand juni tot september. In het schattige vissersdorpje kwamen we daarin terecht en mijn heimwee naar Zuid-Amerika en Tim werd een beetje groter.

Na de lunch gingen we naar de Blue grotto's dat is een van de grootste bezienswaardigheden van Malta en nu ben ik dus doodmoe en verbrand.

Ik weet nog niet wanneer ik terug kom maar dat zien jullie vanzelf wel (en nee ik blijf niet langer weg dan drie maanden daar mis ik iedereen veel te erg voor)

xxxx Christel

  • 31 Juli 2011 - 16:29

    Tim:

    Hey schatje,

    Zo te lezen gun je jezelf weinig tijd om je te vervelen. Je hebt al aardig uitgevolgend hoe je nieuwe camera werkt aan de foto's te zien. Wederom veel plezier en succes op werk morgen. Dikke kus uit het grijze kikkerlandje

    ps. after-sun doet wonderen ;)

  • 31 Juli 2011 - 16:57

    Opa En Oma:

    het is wel mooi daar.En wat een mooie foto's Je kan ook zien dat het daar mooi weer is.
    groetjes en kus opa en oma

  • 31 Juli 2011 - 21:30

    Kelly:

    Hey meis,

    Mooie foto's joh! Zo te zien heb je het goed naar je zin :). Geniet van je tijd daar, hier is alles maar saai :P maarrr vanaf volgende week krijgen wij ook mooi weer, lekker puh ;)

    xxx

  • 03 Augustus 2011 - 09:55

    Papa:

    hallo Christel, mooi eiland zo te zien. gaat het met het werk ook goed?
    Hier is het na enkele dagen mooi weer, weer gaan regen dus geniet van de zon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Malta

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2011

Snel einde van het avontuur

31 Juli 2011

Brandende zon en blauwe zee

26 Juli 2011

Eindelijk weer palmbomen

10 Juli 2011

Klaarmaken voor vertrek
Christel

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 26886

Voorgaande reizen:

31 Januari 2017 - 18 Juni 2017

Studie Mexico

03 Februari 2011 - 11 Juni 2011

Mijn eerste reis

26 Juli 2011 - 30 November -0001

Malta

Landen bezocht: