Een saai reisverslag - Reisverslag uit Huancayo, Peru van Christel Linden - WaarBenJij.nu Een saai reisverslag - Reisverslag uit Huancayo, Peru van Christel Linden - WaarBenJij.nu

Een saai reisverslag

Door: christelvanderLinden

Blijf op de hoogte en volg Christel

03 Maart 2011 | Peru, Huancayo

Hey lieve mensen,

Vergeleken met mijn vorige reisverslag is deze wat saai. Sinds afgelopen zaterdag reizen Tim en ik apart ik ben vanuit Cusco namelijk vertrokken naar Huancayo. Deze tocht duurde bijna twee dagen en de nacht van maandag op zondag kwam ik om vier uur ´s nachts aan bij mijn hostel. De volgende dag om 9:30 begon mijn eerste les.

Dat is namelijk de reden dat ik naar Huancayo ben gegaan om een week lang spaanse lessen te volgen. Het is hier heel rustig en ik krijg te eten in mijn hostel wat heel goed is. Er zijn maar weinig mensen in het hostel eigenlijk ben ik de enige.Ik krijg dan ook heel decadent priveles.
Maar dat betekend dus ook dat ik alleen maandag en dinsdag leuk gezelschap heb gehad. Voorderest lees ik wat speel ik gitaar en studeer ik wat.

En ik zit heel veel achter internet want ik ben aan het regelen dat ik kan gaan couchsurfen. Voor mensen die niet weten wat dit is ik wil bij lokale mensen op de "bank" gaan slapen.

Ik vertrek zondag naar Pucallpa waar ik maandag aan kom daar pak ik zo snel als mogelijk de boot naar Iquitos (een grote junglestad bovenin Peru) Deze toch met de boot duurt ongeveer vier dagen. Zoals het er nu naar uit ziet kan ik in Iquitos beginnen met couchsurfen.

Dit was even de update voor nu doe allemaal voorzichtig en geniet van de carnaval!!!


xxxxx Christel

  • 03 Maart 2011 - 21:08

    Mama:

    Niet in slaap vallen he als het zo saai is. Buenas Noches....voor straks :)

  • 04 Maart 2011 - 07:50

    Gerieke:

    Hee, sorry dat k eergister niet meer reageerde k was in slaap gevallen .

    Maar heel veel plezier met je spaanse lessen. &leuk dan ga je veel mensen leren kennen met couchsurfen!

    nou meid ik spreek je snel weer xxx

  • 11 Maart 2011 - 19:00

    Papa:

    saai, geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Huancayo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2011

Laatste loodjes

23 Mei 2011

Costa rica

01 Mei 2011

Woorden kunnen het niet beschrijven

27 April 2011

hey lieve mensen

20 April 2011

dwaze dagen
Christel

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 26928

Voorgaande reizen:

31 Januari 2017 - 18 Juni 2017

Studie Mexico

03 Februari 2011 - 11 Juni 2011

Mijn eerste reis

26 Juli 2011 - 30 November -0001

Malta

Landen bezocht: