hey lieve mensen - Reisverslag uit Cartagena, Venezuela van Christel Linden - WaarBenJij.nu hey lieve mensen - Reisverslag uit Cartagena, Venezuela van Christel Linden - WaarBenJij.nu

hey lieve mensen

Door: christel van der linden

Blijf op de hoogte en volg Christel

27 April 2011 | Venezuela, Cartagena

Dit verslag schrijf ik in Cartagena dus ik neem meteen de spanning van het verhaal weg en laat jullie weten dat we veilig zijn aangekomen. In Merida hadden we een busticket gefikst richting cartagena voor de woensdagavond. Daar stonden we dan op de busterminal en er ging maar 1 bus en die ging niet de goede richting op. Niets reed vanwege meer landslides (de normaalste zaak van de wereld inmiddels) en pasen. De dag erop donderdag was niet veel beter en dus zaten we vast in Merida. We begrepen dat dat waarschijnlijk tot zondag ging duren en besloten er maar het beste van te maken (nee we kochten geen bier en sigaretten ) maar boekten een toer naar los llanos.

Los llanos is een prachtig natuurgebied dat me met weemoed deed terugdenken aan Nederland. Het is vlak en er zijn bergen weilanden waar koeien in staan te grazen. In Los llanos hebben we verschillende dingen gedaan. Zoals piraña vissen waarmee ik helaas niets heb gevangen zoals gewoonlijk:P. En paardrijden wat mijn eerste keer was en heeeeel erg leuk!!! Daarnaast zijn we op bootsafari en jeepsafari geweest waarbij we kei veel dieren hebben geizen. Een anaconda , een ratelslang, een miereneter, heeel veel vogels, een capibara en nog veel meer!

Op de terugweg op maandag zijn we in barinos uit de jeep gesprongen en met de bus naar maracaibo gegaan. Daar hebben we overnacht op de busterminal. Nouja ik heb daar overnacht en Tim is wakker gebleven om over mij en onze spullen te waken. De dag erop zijn we doorgegaan naar Cartagena waar we gisteren laat zijn aangekomen.

In de komende dagen hopen we op de boot naar Panama te stappen!!

xxxxx Christel

  • 27 April 2011 - 16:08

    Annie:

    Spanning en sensatie hoor ik al! Waarom geen bier en sigaretten gekocht en heerlijk chillen? :P Can't wait to see you again :( Xxxx

  • 27 April 2011 - 16:23

    Gerry:

    Hoi Hoi !!
    Eindelijk weer een reisverslag ! Hahaha. Christa was al ongerust en heeft je voice-mail ingesproken. Als je die beluisterd.... Je hoeft nu niet meer te reageren. Goed om te horen dat jullie er, ondanks de tegenslag, iets leuks van maken. Groeten en tot over 1,5 maandje. ;-)

  • 30 April 2011 - 14:46

    Mama:

    Fijn dat jullie uiteindelijk toch uit Merida vertrokken zijn. En niks bij de pakken neerzitten bij tegenslag...maar lekker iets ondernemen. Ik kijk uit naar de dag dat je weer terug komt.....hoezo weemoed ...jij in NL en ik in B :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Venezuela, Cartagena

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2011

Laatste loodjes

23 Mei 2011

Costa rica

01 Mei 2011

Woorden kunnen het niet beschrijven

27 April 2011

hey lieve mensen

20 April 2011

dwaze dagen
Christel

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 26936

Voorgaande reizen:

31 Januari 2017 - 18 Juni 2017

Studie Mexico

03 Februari 2011 - 11 Juni 2011

Mijn eerste reis

26 Juli 2011 - 30 November -0001

Malta

Landen bezocht: