Woorden kunnen het niet beschrijven - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Christel Linden - WaarBenJij.nu Woorden kunnen het niet beschrijven - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Christel Linden - WaarBenJij.nu

Woorden kunnen het niet beschrijven

Door: christel van der linden

Blijf op de hoogte en volg Christel

01 Mei 2011 | Panama, Panama-stad

Hey lieve mensen,

Hier een kort verslag we zijn van cartagena een mooie stad in colombia naar panamacity gereisd. Eerst vijf dagen met de boot van cartagena langs de san blas eilanden. Dat zijn eilanden die gedeeltelijk onbewoond zijn en waar soms palmboomplantages op zijn en op sommige wonen kunya indianen. In totaal zijn er meer dan 300 van die eilanden. Ik wil over deze boottrip niet teveel zeggen ik denk dat foto´s het beter beschrijven. We kwamen aan in portobello en naar een heel groot feest van een kind dat 1 jaar werd. Ja echt een megaparty het jarige kind had 51 procent van het het hostel omdat het de eerstgeborene was dus was er gratis eten een pinata en een grote happening.

Helaas constateerde tim die nacht dat zijn pols het niet meer deed. Dus gingen we s ochtends in portobelo meteen naar de dokter. Na drie uur wachten vertelde die ons dat we naar het ziekenhuis konden. In het ziekenhuis in panama city denken ze dat er een zenuw in zijn schouder of ellenboog niet goed is. En dat hij daarom zij pols niet kan bewegen. Hij heeft een brace en drie soorten medicijnen. Ook kreeg hij twee injecties. Ik verwacht dat over een dag of vijf alles weer goed is :D

We blijven nu een paar dagen in panama city om te rusten en wat dingen te bekijken :D

liefs christel

• 07 Mei 2011 - 19:14

Opa En Oma:

prachtige foto's van jullie.
    Pech voor Tim, we hopen dat hij snel beter is.
    Je hebt al wel veel gezien en beleefd
    groetjes opa en oma

• 08 Mei 2011 - 19:48

Gerieke:

aaah superleuuukk,
    en beterschap met timmm!
    tot11juniiiii:D

• 09 Mei 2011 - 11:47

Antoinette:

Chrissie! Nog maar een maandje :) Wat een mooie foto's! Die foto van jou in het hardrock cafe is echt een plaaaaatje. Sowieso lekker tropische foto's. Xxx