Mijn aankomst - Reisverslag uit Lima, Peru van Christel Linden - WaarBenJij.nu Mijn aankomst - Reisverslag uit Lima, Peru van Christel Linden - WaarBenJij.nu

Mijn aankomst

Door: christelvanderLinden

Blijf op de hoogte en volg Christel

05 Februari 2011 | Peru, Lima

hey hey,

Als allereerst iedereen bedankt voor woensdagavond en donderdag ik vond het erg gezellig! Nadat ik als een gek s´ochtends mijn school nog heb afgemaakt zat ik rond 1 uur bij gerrie in de auto. Ik was doodzenuwachtig en heb hem dus ook drie uur lang de oren van zijn hoofd gekletst. Toen ik eenmaal mijn eerste vlucht had gehad en in tien minuten na aankomst al bij de gate van mijn andere vlucht stond was ik niet meer zenuwachtig. De vluchten en het overstappen ging dan voorderest ook goed en het was zelfs gezellig. In de Dominicaanse republiek stapten veel mensen uit en geen mensen meer in dus was het vliegtuig meer dan half leeg. Dat betekende dat ik met een meid en een jongen een theekransje ging houden erg gezellig ( en op mijn beste engels). En voor degenen die bang zijn dat er drugs in mijn tas gestopt worden ja ik was al door de douane heen en hoefde er ook niet meer doorheen en heb erg goed opgelet enzovoorts. Daarna ging de reis erg snel en voor ik het wist ston ik in Lima met Tim te knuffelen. Dat was wel erg raar en helemaal niet werkelijk. Nadat we naar het hostel zijn gegaan wat erg grappig is want het is echt heel erg kitscherig en er loopt een schildpad rond en een papegaai hebben we lekker gegeten. Daarna ben ik als een blok in slaap gevallen. Inmiddels hebben we ontbeten en vandaag gaan we de stad verkennen. Oja btw het weer hier is echt helemaal geweldig!!! en voor degenen die het zich afvroegen de foto´s liegen niet een heel gedeelte van tim is verdwenen.

xxxx Christel

  • 05 Februari 2011 - 16:05

    Mama:

    Fijn dat de reis goed is verlopen en dat je goed bent aangekomen. Voor ons een hele opluchting dat Tim weer bij je is :)

  • 05 Februari 2011 - 16:07

    Antoinette:

    Hey Chrissie!

    Gelukkig maar dat alles goed gegaan is, een pak van mijn schouders. Ook goed dat je nu al een berichtje stuurt haha, dat scheelt me weer een weekend stress. Dus je hebt gelijk al vrienden gemaakt op het vliegtuig :) leuk! Nou veel plezier verder, en geniet ervan!

    xxx An

  • 05 Februari 2011 - 17:22

    Gerieke:

    Hee meiiiiddd,
    Mooi dat alles goed ging & dat je weer met Tim bent & het geweldig daar is. Dat worden vast 4 mooie maanden. Nouja ik hou deze site in de gaten veel plezieeer xxx

  • 05 Februari 2011 - 22:18

    Carolien:

    Hey meissie,

    Ben kei blij dat je reis goed verlopen is! Gaaf dat je nog wat leuke mensen in het vliegtuig had, kei gezellie :).
    Ik ben erg benieuwd naar hoe je verkenning is geweest vandaag.

    Ik kijk uit naar je pictures :D.

    Xies Caro

  • 06 Februari 2011 - 12:21

    Oma En Opa:

    fijn dat alles goed gegaan is. Ga nu maar samen genieten,

  • 06 Februari 2011 - 19:36

    Papa:

    Blij dat de reis goed is gegaan. Geniet van het weer hier is het winderig en koud. O,ja ik heb weer eens gefietst.

  • 07 Februari 2011 - 18:30

    Gerry:

    Hoi !
    Zit ik te wachten op een nieuw berichtje van Tim, staat er al lang een berichtje op jouw log. Sorry, maar ik moet er nog even aan wennen dat ik nu 2 logs moet bijhouden hé ! Gelukkig heb je een goede reis gehad. Ennuh...over dat zenuwachtige...daar heb ik niks van gemerkt !! ;-) Ik vond het hartstikke gezellig in de auto. Net zoals op het vliegveld. Ik heb je weer een beetje beter leren kennen. En dat is me goed bevallen ! Maak er maar een leuke tijd van en doe die knuffelbeer maar de groeten van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2011

Laatste loodjes

23 Mei 2011

Costa rica

01 Mei 2011

Woorden kunnen het niet beschrijven

27 April 2011

hey lieve mensen

20 April 2011

dwaze dagen
Christel

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 26936

Voorgaande reizen:

31 Januari 2017 - 18 Juni 2017

Studie Mexico

03 Februari 2011 - 11 Juni 2011

Mijn eerste reis

26 Juli 2011 - 30 November -0001

Malta

Landen bezocht: