Een korte update - Reisverslag uit Iquitos, Peru van Christel Linden - WaarBenJij.nu Een korte update - Reisverslag uit Iquitos, Peru van Christel Linden - WaarBenJij.nu

Een korte update

Door: christelvanderLinden

Blijf op de hoogte en volg Christel

17 Maart 2011 | Peru, Iquitos

Zoals jullie weten ben ik inmiddels bijna twee weken geleden vertrokken naar Iquitos. Mijn boottocht van Yurimaguas naar Iquitos was heel mooi en we hadden met de 4 toeristen (ik en drie anderen) zowat de hele bovenverdieping voor onzelf. Het was heel relax ´s nachts sliep ik in een cabine en overdag childe ik in mijn hangmat.

In Iquitos gingen de anderen naar een ander hostel maar we hebben samen een jungletour geboekt. Deze vond plaats van zondag tot en met woensdag.

Zoals jullie weten wil ik met de boot naar coca nu is dit een bijna onmogelijke opgave omdat je er als toerist al snel 20 dagen over doet. Na wat rondvraag bij de lokale bevolking slaap ik momenteel in het huis van de kapitein van de eerste boot die ik moet hebben. Die brengt mij veilig naar santa clothilda (een dorpje met 4 uur per dag stroom) en vanaf daar zet een vrouw mij op de boot naar de grens. Het kan wel zijn dat ik 4 dagen ofzo moet wachten op deze boot. Vanaf de grens pak ik de boot naar een ander dorpje vanaf daar naar coca. Vanaf coca de bus naar Quito en van Quito naar Otavalo waar Tim dan waarschijnlijk blijft. Het klinkt ingewikkeld en het is ook erg ingewikkeld maar inmiddels is de hele route zo ongeveer ervan op de hoogte dat ik kom. (Het komt niet vaak voor dat een toerist deze route neemt laat staan een blonde meid alleen) Dat betekend dus ook dat ik in bijna ieder dorpje al contactpersonen heb. Ik vertrek zaterdag en verwacht ongeveer 10 dagen over de reis naar coca te doen. Dat betekend dus dat ik zaterdag over twee weken hopelijk bij tim. Maar het kan ook drie weken of meer duren. Dit is dus voorlopig mijn laatste update ik zal de volgende keer de fotos van de boot en de jungletour plaatsen.

Liefs Chrsitel

  • 25 Maart 2011 - 06:42

    Mama:

    Zorg goed voor jezelf de komende weken. Ik kijk uit naar het volgende contact. Laat wat van je horen zodra het mogelijk is.

  • 25 Maart 2011 - 07:19

    Gerieke:

    Oke ik ben benieuwd, veel plezierr!!! xxx

  • 25 Maart 2011 - 16:44

    Mark Bullens:

    Hi Nichtje, Je zal me wel niet meer herrineren, maar ik ben een neef van je moeder. Wist niet dat je aan het ondernemenen was. Leuk om te zien, want ik heb min of meer dezelfde route gedaan. Althans, ben in en nabij coca geweest en Quito/Otavalo zijn prima plekken. Gan je nog verder?
    Veel plezier, is een mooi gedeelte van de wereld. Chau, Mark

  • 25 Maart 2011 - 17:09

    Christel:

    hey bedankt voor de reactie!! ik weet nog wel wie u bent!! Ik ga nog verder naar colombia pananma costa rica en nigaracua ik kom weer terug begin juni!!

  • 31 Maart 2011 - 17:25

    Carolien:

    Hey meis,

    Wat leuk zeg al die routes en ervaringen!
    Ik heb het gevoel dat je helemaal op je plek bent en dat je eindelijk eens lekker tot jezelf kunt komen.
    Succes met wachten :D. Maak er wat moois van!

    Veel liefs,
    Caro

  • 03 April 2011 - 18:30

    Julie:

    Chris?? ben je er al??let me know please! Ik heb je gemaild over school
    (gwoon via je hotmail).

    xx

  • 06 April 2011 - 13:05

    Andyman:

    Hey Christel, you're having a whole lotta fun huh?
    Ook flink ah avonturen geweest lees ik. Leuke dingen gedaan en gezien, super tof joh! Ik denk dat je 1 dezer dagen Tim wel weer zal zien (of niet..), dus doe hem maar de groetjes van mij (of later..).
    Leuke carnaval heb je gehad. Doet me denken aan het Indiase nieuwjaarsfeest Holi (ook Phagua genoemd). Daar worden al die kleuren over iedereen gestrooid om het gelijkheidsbeginsel aan te tonen. Was dat daar ook het geval?
    Anyway: nog heel veel plezier meisje, maar dat komt denk ik wel helemaal goed en vergeet niet Tim de groeten te doen. Now go and have some fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Iquitos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2011

Laatste loodjes

23 Mei 2011

Costa rica

01 Mei 2011

Woorden kunnen het niet beschrijven

27 April 2011

hey lieve mensen

20 April 2011

dwaze dagen
Christel

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 26936

Voorgaande reizen:

31 Januari 2017 - 18 Juni 2017

Studie Mexico

03 Februari 2011 - 11 Juni 2011

Mijn eerste reis

26 Juli 2011 - 30 November -0001

Malta

Landen bezocht: