Hete peper en vogels - Reisverslag uit Paracas, Peru van Christel Linden - WaarBenJij.nu Hete peper en vogels - Reisverslag uit Paracas, Peru van Christel Linden - WaarBenJij.nu

Hete peper en vogels

Door: christelvanderLinden

Blijf op de hoogte en volg Christel

08 Februari 2011 | Peru, Paracas

Afglopen dagen hebben wij in Lima gespendeert. Tim heeft alles al verteld behalve 1 ding. De tweede avond gingen we uit eten. Tim wilde een nationaal gerecht eten met allerlei vis. Daar zat hij heerlijk van te genieten totdat hij een stukje tomaat in zijn mond deed teminste dat dacht hij. Hij begon rood aan te lopen en te proesten om vervolgens mijn drinken in 1 x achterover te slaan. Na een kwartier was alles weer in orde en kon hij weer proeven.

Gisteren zijn we in Paracas aangekomen. Een rustig dorpje aan zee. Vandaag zij we naar isla del bellasto )of hoe je het ook mag schrijven gegaan) Hier hebben we pinguins zeeleeuwen en veel vogels gezien Voor de foto´s verwijs ik julie naar tim zijn blog watde verbinding is te traag om twee of miss zelf 1 x te uploaden.

xxxx Christel

• 08 Februari 2011 - 17:59

Mama:

Fijn dat jullie genieten samen. Ga ik nu gauw bij Tim naar de foto's kijken :)

xxx
    mama

• 09 Februari 2011 - 10:04

Koko:

Hey skoonheid,
    Mijn reactie is hetzelfde als van ieder ander, behalve dat van die auto dan.
    Ben net weer een beetje nuchter aan't worden, je feestje was leuk.
    Om te zorgen dat je terugkomt dan nu het onmisbare leuke Nederlandse nieuws; Temperatuur, een vrolijk zonnetje en 2 graden in de plus. De uitverkoop loopt nog, en iemand die we kennen heeft sinds kort een strafblad.( HaHa vette mop).

• 09 Februari 2011 - 15:42

Gerieke:

hahaaa geniaaal

en die foto van jou en tim samen is echt lief:D

• 09 Februari 2011 - 15:59

Carolien:

Hay meissie,

Wauw, wat een leuke foto's zeg :D.
    Blij dat je het zo fijn hebt daar. Verders nog last gehad van verkeerd ingeschat eten, haha :P ?

Xiessssss Caro

• 15 Februari 2011 - 21:02

Papa:

Mooie foto's. je ziet er goed uit.